Fallout2 AMMO MOD ver. 1.02

link do pliku


1. Instalacja moda:

Moda należy instalować na spatchowanej wersji gry, tzn na wersji 1.02d (amerykańskiej lub polskiej). Instalacja polega na wypakowaniu wszystkich plików z archiwum moda do katalogu z grą i to już wszystko.

UWAGA !!!

Nie polecam grania na starych sejwach, ale można próbować gry ze starymi sejwami pod warunkiem, że nie korzystałeś wcześniej z innych modów lub patchy. W przeciwnym przypadku grę trzeba zaczynać od nowa. Przed wgrywaniem Ammo Moda na stare zapisy gry polecam wcześniej zdjąć (do plecaka) pancerze swoim kumplom i swojemu bohaterowi oraz broń jaką trzymają w łapkach. Potem dopiero wgrywać moda i można grać dalej. Mod jest kompatybilny z polską i amerykańską wersją Fallout2 1.02d, nie był testowany w wersji 1.0 bez patcha, ale myślę, że bez problemu będzie działał, gdyż podmienia tylko standardowe pliki. W wersji angielsko-języcznej napisy pojawią się w języku polskim.

2. Zmiany wprowadzane przez moda do gry:

- zmienione modyfikatory poszczególnych rodzajów amunicji,
- zmieniony damage broni palnych, energetycznych, zadających obrażenia ogniem i innych a także granatów,
- zwiększony damage broni ręcznych, jest ona teraz bardziej użyteczna w walkach na bliski kontakt z wrogiem,
- w niektórych przypadkach zmniejszona nieco pojemność magazynków z amunicją w celu oszczędniejszego jej używania,
- zmienione statystyki pancerzy (konwencjonalne, laserowe, ogień, plazmowe, elektryczne, impuls elektromagnetyczny i wybuchowe),
- zmienione statystyki pancerzy crittersów stosownie do ich wyglądu, i tak, żeby wogóle miała sens ta modyfikacja ;)
- niektóre przedmioty z grupy [DRUG] posiadają zmienione lub dodane statystyki lecznicze w celu zbalansowania gry (ze względu na zwiększoną trudność gry, na początku gry broń zadaje zbyt duże obrażenia jak na naszego "cienkiego" bohatera ;-)
- HYPO posiada inne działanie niż dotychczas, wprowadzone w celu zbalansowania gry, mozna go również zdobyć na inny sposób niż dotychczas
- skrypty niektórych handlarzy (w Klamath, Den i Modoc) zmienione w ten sposób, że mają oni teraz mniejszą ilość amunicji do sprzedania ale za to będzie u nich dostępna amunicja typu AP i FMJ, której dotychczas nie można było u nich kupić,
- zmiany w pliku worldmap: możliwe jest odnalezienie Świętego Granatu, oraz poprawiony został system losowych spotkań w przypadku rozgrywki na komputerze z szybkim procesorem.
- i taka mała zmiana dotycząca Pistoletu 14mm (może się ona nie wszystkim spodobać ale mi tak pasowało zrobić) - mozna strzelać serią i dodałem też dźwięk do strzelania serią tym pistoletem.

3. Błędy:

Nikt mi nie zgłaszał, sam również nie znalazłem.

4. Informacje dodatkowe:

Na razie nie ma... Jak wymyślę, to napiszę.

5. Jakieś uwagi, sugestie, pomysły albo jak ktoś chce mnie opierniczyć za tego moda to kontakt jest tutaj:

cubik2k@gmail.com
albo na forum
Cubik