Pliki do pobrania:

Mody|Patche|Programy|Fo2: Last Hope Mod



Mody

fo2_combat_tweaksCombat Tweaks Mod v1.31 (dla FO2 i Restoration Project)

Naprawia działanie amunicji AP i JHP. Amunicja AP zadaje większe obrażenia przeciw opancerzonym celom, a JHP jest bardziej skuteczna przeciwko słabo lub nieopancerzonym celom.
Naprawione działanie typu ataku bronią ręczną (melee):
(swing attack type - lepszy przeciwko nieopancerzonym lub słabo opancerzonym celom)
(thrust attack type - lepszy przeciwko celom mocno opancerzonym

UWAGA:
Instalacja polega na wypakowaniu zawartości archiwum do głównego katalogu gry FO2 i nadpisaniu istniejących plików *.pro.
Mod jest kompatybilny z oryginalnym Fallout2 oraz z modem F2 Restoration Project 2. Do działania wymagany jest sFall z włączonymi opcjami Extended Scripting Function and Input.

data: 18-04-2010
rozmiar: 45 kB


fo1_dude_mod_100908aFO1 Dude Mod v1.0 EN (dla TeamX patch v1.34 EN)

Malutki modzik dla FO1. Mod ten wprowadza ulepszenie za pomocą, którego można dowiedzieć się nieco więcej o poziomie zatrucia i radiacji w organiźmie postaci gracza. Informacje te są bogatsze jeśli gracz weźmie perka Awareness.
Instalacja polega na wypakowaniu zawartości archiwum do głównego katalogu gry FO1. Informacje podczas gry otrzymuje się poprzez zaznaczenie postaci gracza "lornetką", tak jak to się robi na innych postaciach lub przedmiotach chcąc zobaczyć ich opis.
UWAGA:
Mod jest kompatybilny tylko z angielskim patchem 1.34 od TeamX!

data: 12-09-2008
rozmiar: 22 kB


F1_NPC_mod_3.31_PLFallout1 NPC mod 3.31 PL

Polonizacja najnowszego NPC moda dla Fallout1 produkcji TeamX.
Mod ten przeznaczony jest dla gry Fallout1 PL spatchowanej do wersji 1.31 PL lub wyższej. Więcej informacji i opis instalacji w "readme.txt" załączonym do moda.

data: 14-03-2008
rozmiar: 60 kB


Primitive_Tribe_v1.0_PLPolonizacja moda Primitive Tribe 1.0 dla Fallout2

Spolszczenie moda Primitive Tribe. Mod dodaje nową lokację, wioskę Sulika, której autorzy Fallouta ostatecznie nie wprowadzili do gry. Moda wykonał Chris Parks, natomiast spolszczenia dokonali Zdzisiu i ja.

data: 10-02-2007
rozmiar: 195 kB


ammo_mod_2.1eAmmo mod 2.1e (tylko dla Fallout2 damage algorithm patch ver 1.0) - wersja rozszerzona

Jest to specjalny mod amunicyjny dla nowego systemu obliczania obrażeń w Fallout2. Zawiera niezbędne dla nowego patcha poprawki statystyk amunicji oraz dodatkowo nieco ulepszone bronie ręczne i granaty. Zapewniam, ze wszystko fajnie działa. UWAGA: tego moda należy stosować tylko z Fallout2 damage algorithm patch ver 1.0. W grze nie spatchowanej będzie działał ale wyniki będą tragiczne!

data: 28-01-2007
rozmiar: 10 kB


ammo_mod_2.0Ammo mod 2.0 (tylko dla Fallout2 damage algorithm patch ver 1.0) - wersja podstawowa

Jest to okrojona wersja specjalnego moda amunicyjnego dla nowego systemu obliczania obrażeń w Fallout2. Zawiera tylko poprawki statystyk amunicji dla nowego patcha, nie zawiera zmienionej broni ręcznej. UWAGA: tego moda należy stosować tylko z Fallout2 damage algorithm patch ver 1.0. W grze nie spatchowanej będzie działał ale wyniki będą tragiczne!

data: 28-01-2007
rozmiar: 6 kB


EPA_101_plPolonizacja EPA moda 1.01 dla Fallout2

Jest to pełna wersja moda zlokalizowanego na polskiego Fallouta2. Autorem moda jest Chris Parks z forum NMA. Polonizacji dokonali Zdzisiu oraz Cubik (czyli ja).
Mod dodaje lokację EPA, której nie dokończyli autorzy gry Fallout2.
Do uruchomienia gry z tym modem wymagane jest zastosowanie patcha usuwającego limit miast. Mod nie jest kompatybilny z żadnym innym modem.
Przed uruchomieniem należy uważnie przeczytać plik "readme PL.txt".

data: 17-10-2006
rozmiar: 1.15 MB


ammo_mod_1.02_pl_testAmmo Mod 1.02 PL

Najnowsza wersja moda amunicyjnego, opis instalacji jest w pliku am_readme.txt. Przeznaczony dla Fallouta 2 w wersji polskiej, również angielskojęzycznej, ale wtedy opisy przedmiotów będą po polsku. Mod jest bardziej przemyślany i lepiej zbalansowany niż poprzednie.

data: 15-02-2006
rozmiar: 384 kB


ammo_mod_1.01c_liteAmmo Mod 1.01c Lite

Z tej wersji wyrzuciłem zmienione skrypty kupców, usunąłem opcję strzelania serią pistoletem 14mm oraz wyrzuciłem zmienione drugi.
Poprawiona została klasa niektórych pancerzy.
Reszta zmian taka jak w pełnej wersji moda 1.01c.

data: 22-11-2005
rozmiar: 201 kB


ammo_mod_1.01c_enAmmo Mod 1.01c EN

Dodatek do Ammo Moda w wersji 1.01c. Należy go instalować po wcześniejszej instalacji Ammo Moda 1.01c. Dodatek wprowadza zmiany w parametrach niektórych amunicji i broni palnych oraz dodaje do 14mm Pistol opcję strzelania serią.

data: 17-08-2005
rozmiar: 86 kB


ammo_mod_1.01cAmmo Mod v1.01c

Nowa wersja moda amunicyjnego do Fallout 2. Poprawia skuteczność amunicji typu AP i FMJ przeciwko celom opancerzonym w stosunku do JHP. Zwiększony damage broni palnych, energetycznych i innych oraz broni białej. Zmienia właściwości niektórych "drugów", zmienia kilka skryptów kupców w Klamath, Den i Modoc, można u nich zakupić teraz m.in. amunicję przeciwpancerną.

data: 12-08-2005
rozmiar: 243 kB




Programy:

f2weditF2wedit 1.4.4.19

Najnowsza wersja F2wedita, od wersji 1.4.x.x obsługuje pliki FO1. Posiada przydatne opcje (np. wyszukiwarka itemów wg podanej frazy lub numeru pliku) oraz możliwość pobierania aktualizacji z internetu. Więcej o zmianach w tej wersji można poczytać w readme dostępnym z menu strony. W razie problemów zapraszam na forum.

data: 28-04-2012
rozmiar: 780 kB


f2wedit_updaterF2wedit Updater 1.0.2.6

Programik aktualizujący F2wedita ze starszych wersji do najnowszej. Wymagany dostęp do internetu.

data: 17-03-2010
rozmiar: 385 kB


FO12_critters_editorFO 1/2 Critters Editor

Prosty edytor plików *.pro critterów dla Fallout 1 i Fallout 2. Posiada wypakowane pliki *.pro z obu Falloutów.

data: 09-08-2011
rozmiar: 1063 kB


FO2FO1_map_converterFO2 to FO1 Map Converter

Programik do konwersji map z formatu FO2 do FO1. Użyteczny do konwersji map edytowanych w mapperze BIS i później wykorzystywanych w Fallout 1

data: 09-08-2011
rozmiar: 240 kB


FO1_encounter_tweakerFO1 Encounter Tweaker

Programik do zmieniania częstotliwości pojawiania sie random encounterów.

data: 12-08-2011
rozmiar: 225 kB


wrldmp_starter_1.04bWorldmap Starter 1.04b

Fajny programik do zmieniania na mapie świata współrzędnych wioski Arroyo, w której zaczynamy grę Fallout2. Za pomocą tego programu można w prosty sposób ustawić współrzędne tej lokacji w niemal w dowolnym miejscu na mapie świata. Program działa poprawnie, chociaż nie jest w pełni przetestowany i mogą się zdarzyć krzaki. Proszę wówczas o komentarze na e-maila, to poprawię.
Po instalacji przed uruchomieniem koniecznie przeczytaj readme.txt.

data: 05-04-2008
rozmiar: 235 kB




Patche:

F1_patch_1.34_PLFallout1 patch 1.3.4 PL

Tłumaczenie najnowszej obecnie wersji nieoficjalnego patcha dla Fallout 1.
Więcej informacji i opis instalacji w "readme.txt" załączonym do patcha.

data: 14-03-2008
rozmiar: 1,28 MB


FO2_damages_algo_patchFO2 damage algo rithm patch ver 1.0

Ten patch naprawia algorytm obliczania obrażeń w Fallout2 w ten sposób, że amunicja przeciwpancerna będzie teraz dobrze działać przeciwko mocno opancerzonym przeciwnikom i będzie lepsza od amunicji rozrywającej w takich sytuacjach. Patch jest na razie testowy i trzeba zrobić kilka drobnych poprawek do statystyk niektórych amunicji, żeby działał naprawdę poprawnie.

data: 27-01-2007
rozmiar: 16 kB


WM2_talking_heads_removedFO2: Wasteland Merc 2 - Talking Heads Removing Patch 1.0

Jest to patch usuwający Talking Heads dla moda FO2: Wasteland Merc 2 z zainstalowanym dodatkiem WM2-Vault Net ADDON.
Ten patch został wykonany na życzenie użytkowników Shamo, którym nie podobały się Gadające Głowy w modzie FO2: Wasteland Merc 2.
Instalacja opisana jest w pliku "readme.txt" złączonym do patcha.

data: 12-10-2006
rozmiar: 35 kB


WM2 patch 1.1FO2: Wasteland Merc 2 - patch 1.1

Jest to nieoficjalny patch dla moda FO2: Wasteland Merc 2 z zainstalowanym dodatkiem WM2-Vault Net ADDON.
Sposób instalacji oraz opis zmian w pliku "readme.txt" złączonym do patcha.
Patch jest po angielsku.

data: 29-05-2007
rozmiar: 45 kB




Fo2: Last Hope Mod

LH mod v1.00 unpackedFO2: Last Hope v1.00 - podstawka moda zmodyfikowana do stosowania patchy

Mod autorstwa Forgotten Knight-a. Mod ten jest totalną konwersją gry Fallout2, czyli całkiem nową grą na silniku Fallouta2.
Ta wersja jest identyczna z pierwszą oryginalną edycją moda i została specjalnie przygotowana do stosowania patchy. Mod jest dość zabugowany, był tworzony przez jedną osobę przez wiele lat.
Zainstaluj tę wersję moda. W przyszłości, gdy pojawią się poprawki będziesz mógł wgrywać patche, które nie będą zajmowały tyle miejsca co ten mod. Ponadto, patche zawsze będą w dwóch wersjach.
Jeden będzie zawierał wyłącznie poprawki od Autora moda, drugi będzie zawierał dodatki ode mnie.
Sposób instalacji w pliku "readme.txt" złączonym w modzie.
Mod jest po angielsku, ale można stosować go także na polskojęzycznym Fallout2.

data: 30-01-2009
rozmiar: 7,1 MB


LH patch v1.0.4.1 originalFO2: Last Hope patch v1.0.4.1 - zawiera tylko poprawki od autora moda

Patch do moda Fallout2 Last Hope mod v1.00. Zawiera tylko poprawki od autora moda. Tego patcha należy stosować na moda Last Hope v1.00 przystosowanego do instalacji patchy.

data: 15-02-2009
rozmiar: 998 kB


LH patch v1.0.4.1.c cubikFO2: Last Hope patch v1.0.4.1.c - zawiera poprawki od autora i dodatki ode mnie

Patch do moda Fallout2 Last Hope mod v1.00. Zawiera poprawki od autora moda plus dodatki ode mnie urozmaicające grę (AP ammo mod, zwiększenie użyteczności napojów, ulepszone bronie ręczne itp). Tego patcha należy stosować na moda Last Hope v1.00 przystosowanego do instalacji patchy.

data: 15-02-2009
rozmiar: 1,5 MB